Блог

Există "clienți nemulțumiți" ?

Știm că ați obosit de cifre, coeficienți, date tehnice,  articole convingătoare și plictisitoare. De aceea, ne-am propus să atingem subiectul “clienților nemulțumiți” .

Pentru început, vrem să vă spunem că ceva foarte ieftin nu este  întotdeauna și ceva foarte bun , nu toate companiile sunt la fel, nu întotdeauna consultația clientului are loc la nivel profesionist. Cum să știm că am întîlnit o companie de încredere?

 La primul contact cu managerul de vînzări se denotă nivelul de pregătire al acestuia. În cazul convorbirilor telefonice, managerul trebuie să discute cu clientul aflîndu-se în oficiu și nicidecum din stradă sau din automobil, trebuie să își facă o prezentare corectă, indicînd și denumirea companiei. Un motiv de alarmă îl reprezintă și informația insuficientă pe care o colectează managerul de la Dvs, în cazul în care acesta nu v-a întrebat nimic înafară de dimensiuni, apare întrebarea - cum puteți primi un produs care sa vă satisfacă toate necesitățile, dacă ele nu au fost depistate în procesul consultației? În cele mai dese cazuri, primiți cea mai ieftină ofertă doar ca să o acceptați necondiționat. Dar să stiți că, deși toate geamurile arată la fel, de fapt, ele nu sunt la fel. Există profile diferite cu caracteristici diferite, există furnitură diferită cu funcții diferite, iar geamurile termopane (blocurile de sticlă ce se montează în construcțiile PVC) pot fi de 10 de mii de feluri. Cum să fim siguri că ceea ce ni s-a oferit , este ceea de ce avem nevoie ? Nicicum… totul depinde de profesionalismul managerului și conceptul firmei de vînzări. Este bine dacă compania e orientată către un client mulțumit, care aduce cu sine comenzi repetate, însă dacă scopul acesteia o reprezintă venitul curent si clienții fideli nu constituie prioritatea acesteia, vorbim despre un dezinteres total față de necesitățile clientului. La capitolul cost, situația este la fel de  contradictorie. Ați fi dispuși să achitați 100 euro pentru o ferestră, ca apoi să aflați că sunt sticle mai performante, furnitură mai bună, calitatea lucrărilor și deservirii ar fi fost mai bună, și toate acestea urmate de apeluri telefonice neplăcute, nervi și disconfort din cauza că produsul achiziționat nu satisface necesitățile dvs? Oare cît costă buna dispoziție și liniștea ??? Exact diferența dintre prețul unei ferestre ieftine și pretul unei ferestre bune.  Cel mai bine și mai sigur este să vă adresați la profesioniști și să obțineți toate avantajele enumerate :

-          Consultanță profesionistă gratuită care va permite depistarea tuturor necesităților dvs;

-          Calcul operativ și detaliat cu argumentarea tuturor detaliilor;

-          Termeni rapizi de confectionare a construcțiilor;

-          Instalare  fără întîrzieri;

-          Un produs care va satisface necesitățile Dvs;

-          Senzația că banii au fost investiți corect;

-          Buna dispoziție.

 

Alegeți-ne pe noi și convingeți-vă.

P.S. Dacă nu vă ajung bani pentru o fereastră calitativă, cel mai correct este să mai așteptați și să reveniți cu aceeași încredere în succes.

P.P.S  Nu ați găsit informația despre “clienții nemulțumiți” ? Sorry,  nu avem din aceștia ;)