BLOG

Mit sau adevăr - Reducerile

Știm că nu vom descoperi ceva nou pentru voi, dragii nostrii, dar totuși vă propunem o informație despre reduceri și veridicitatea lor. Orice produs are sinecost și oricărui vînzător îi este interzis să realizeze produsul lui cu prețul mai jos de sinecost. Dar marketingul presupune afișe țipătoare si impresionante  cu “reduceri 50%” , “reduceri 70%”, care sunt ademenitoare pentru mulți dintre noi. Dacă oamenii își doresc reduceri, atunci trebuie să i le oferim. Cum are loc acest lucru ? Să facem puțină matematică. Exemplu: vînzătorul iși vinde produsul cu marja de venit de 20% (marja poate varia în dependență de sfera de activitate),  dacă sinecostul este de 100 Euro, prețul de vînzare ar fi 120 Euro cu un venit de 20 Euro. Dacă de la această sumă se face o reducere de 5% , atunci 120 Euro - 5% = 114 Euro. Prețul a scăzut cu 5%, iar marja a scăzut cu 30%. Așadar, reducerea de 5%  nu prezintă mare interes pentru clienți, deși pentru vînzător este o cifră destul de impunătoare. Trebuiesc făcute reduceri mai mari, pentru ca oamenii să își dorească să cumpere, prin urmare se “umflă” prețul astfel încît după reducerea de 40%, prețul de vînzare să fie de 120 Euro. Deci, cumpărături plăcute , mai ales de black friday .

Compania noastră oferă prețuri reale la toată gama de produse și servicii,  deoarece noi nu dorim  să ne îmbogățim pe seama unui om care nu cunoaște aceste momente,  ci vrem să îl informăm ca el sa devină unul din clienții noștri fideli.