BLOG

Vreți ca copiii voștri să fie în siguranță chiar și atunci cînd ei nu se află în vizorul dumneavoastră ?

Echipa iGeam vă dă soluția - mînere cu cheie pentru a evita deschiderea accidentală a ferestrei de către copii, vîrstnici sau persoane cu dezabilități.

Mînerul cu cheie permite blocarea ferestrei în poziție închisă sau în poziția de aerisire (oscilantă).

Important! A nu se confunda cu feroneria antiefracțieb2ap3_thumbnail_maxresdefault.jpgb2ap3_thumbnail_siguranta-ferestre-termopan.png

Deservirea sezonieră

În majoritatea cazurilor se acordă garanție la ferestre pentru o perioadă de 10 ani. Dar știați că ferestrele pot să vă servească  mai mult timp. Ce trebuie să faceți ? Răspunsul e simplu: DESERVIREA SEZONIERĂ

Echipa iGeam vă propune deservire sezonieră ferestrelor voastre.

Ce include servciul dat:

-          Diagnosticul ferestrelor

-          Reglarea feroneriei

-          Prelucrarea garniturii

-          Curățarea drenajurilor

-          Verificarea etanșietății la fiecare punct de ermetizare.  

Recent ați putut urmări știrea despre furtul care s-a produs în raionul Orhei , satul Furceni unde hoții au pătruns în casa unde locuia o familie din 4 persoane. Pe hoți nu i-a împiedicat faptul că toată familia era acasă. Detaliile le găsiți în link, însă vrem să vă atenționăm faptul că hoții au pătruns fără zgomot  prin FEREASTRĂ. Deaceea vă menționăm ca acest jaf  a avut loc ca urmare a uneia din două situații:

  1. Clientul nu a fost informat despre posibilitatea de instalare a furniturii antifurt.
  2. Clientul a fost informat despre furnitura antifurt,  dar a neglijat acest fapt.

 Pentru echipa iGeam, siguranța  bunurilor si vieții omenești are prioritate. Mereu cînd consultăm un client cu casă particulară sau apartament la etajul 1 sau 2, propunem in complectația de bază furnitură de primă clasă antifurt.  Acest tip de furnitură a fost proiectat de ingineri cu scopul ca pătrunderea nesancționată în case sau apartamente să fie practic imposibilă. Pentru detalii, puteți adresa  întrebări în comentarii sau la numărul de telefon 079118800.

 Cînd aveți nevoie de ferestre, nu fiți nepăsători față de bunurile și viața dumneavoastră. Alegeți inteligent, alegeți iGeam. 

 

http://www.publika.md/cosmar-pentru-o-familie-din-orhei-atacata-de-hoti-erau-inarmati-si-cu-cagule-pe-cap-_2874901.html

Știm că nu vom descoperi ceva nou pentru voi, dragii nostrii, dar totuși vă propunem o informație despre reduceri și veridicitatea lor. Orice produs are sinecost și oricărui vînzător îi este interzis să realizeze produsul lui cu prețul mai jos de sinecost. Dar marketingul presupune afișe țipătoare si impresionante  cu “reduceri 50%” , “reduceri 70%”, care sunt ademenitoare pentru mulți dintre noi. Dacă oamenii își doresc reduceri, atunci trebuie să i le oferim. Cum are loc acest lucru ? Să facem puțină matematică. Exemplu: vînzătorul iși vinde produsul cu marja de venit de 20% (marja poate varia în dependență de sfera de activitate),  dacă sinecostul este de 100 Euro, prețul de vînzare ar fi 120 Euro cu un venit de 20 Euro. Dacă de la această sumă se face o reducere de 5% , atunci 120 Euro - 5% = 114 Euro. Prețul a scăzut cu 5%, iar marja a scăzut cu 30%. Așadar, reducerea de 5%  nu prezintă mare interes pentru clienți, deși pentru vînzător este o cifră destul de impunătoare. Trebuiesc făcute reduceri mai mari, pentru ca oamenii să își dorească să cumpere, prin urmare se “umflă” prețul astfel încît după reducerea de 40%, prețul de vînzare să fie de 120 Euro. Deci, cumpărături plăcute , mai ales de black friday .

Compania noastră oferă prețuri reale la toată gama de produse și servicii,  deoarece noi nu dorim  să ne îmbogățim pe seama unui om care nu cunoaște aceste momente,  ci vrem să îl informăm ca el sa devină unul din clienții noștri fideli. 

Știm că ați obosit de cifre, coeficienți, date tehnice,  articole convingătoare și plictisitoare. De aceea, ne-am propus să atingem subiectul “clienților nemulțumiți” .

Pentru început, vrem să vă spunem că ceva foarte ieftin nu este  întotdeauna și ceva foarte bun , nu toate companiile sunt la fel, nu întotdeauna consultația clientului are loc la nivel profesionist. Cum să știm că am întîlnit o companie de încredere?

 La primul contact cu managerul de vînzări se denotă nivelul de pregătire al acestuia. În cazul convorbirilor telefonice, managerul trebuie să discute cu clientul aflîndu-se în oficiu și nicidecum din stradă sau din automobil, trebuie să își facă o prezentare corectă, indicînd și denumirea companiei. Un motiv de alarmă îl reprezintă și informația insuficientă pe care o colectează managerul de la Dvs, în cazul în care acesta nu v-a întrebat nimic înafară de dimensiuni, apare întrebarea - cum puteți primi un produs care sa vă satisfacă toate necesitățile, dacă ele nu au fost depistate în procesul consultației? În cele mai dese cazuri, primiți cea mai ieftină ofertă doar ca să o acceptați necondiționat. Dar să stiți că, deși toate geamurile arată la fel, de fapt, ele nu sunt la fel. Există profile diferite cu caracteristici diferite, există furnitură diferită cu funcții diferite, iar geamurile termopane (blocurile de sticlă ce se montează în construcțiile PVC) pot fi de 10 de mii de feluri. Cum să fim siguri că ceea ce ni s-a oferit , este ceea de ce avem nevoie ? Nicicum… totul depinde de profesionalismul managerului și conceptul firmei de vînzări. Este bine dacă compania e orientată către un client mulțumit, care aduce cu sine comenzi repetate, însă dacă scopul acesteia o reprezintă venitul curent si clienții fideli nu constituie prioritatea acesteia, vorbim despre un dezinteres total față de necesitățile clientului. La capitolul cost, situația este la fel de  contradictorie. Ați fi dispuși să achitați 100 euro pentru o ferestră, ca apoi să aflați că sunt sticle mai performante, furnitură mai bună, calitatea lucrărilor și deservirii ar fi fost mai bună, și toate acestea urmate de apeluri telefonice neplăcute, nervi și disconfort din cauza că produsul achiziționat nu satisface necesitățile dvs? Oare cît costă buna dispoziție și liniștea ??? Exact diferența dintre prețul unei ferestre ieftine și pretul unei ferestre bune.  Cel mai bine și mai sigur este să vă adresați la profesioniști și să obțineți toate avantajele enumerate :

-          Consultanță profesionistă gratuită care va permite depistarea tuturor necesităților dvs;

-          Calcul operativ și detaliat cu argumentarea tuturor detaliilor;

-          Termeni rapizi de confectionare a construcțiilor;

-          Instalare  fără întîrzieri;

-          Un produs care va satisface necesitățile Dvs;

-          Senzația că banii au fost investiți corect;

-          Buna dispoziție.

 

Alegeți-ne pe noi și convingeți-vă.

P.S. Dacă nu vă ajung bani pentru o fereastră calitativă, cel mai correct este să mai așteptați și să reveniți cu aceeași încredere în succes.

P.P.S  Nu ați găsit informația despre “clienții nemulțumiți” ? Sorry,  nu avem din aceștia ;)